Sú v kamennej predajni dostupné úplne všetky produkty?
V kamenných predajniach nájdete prevažnú časť sortimentu produktov Soaphoria a tiež niektoré z obľúbených špecialitiek našich ďalších značiek a kolekcií. Výnimkou sú produkty, pri ktorých na eshope v kolónke dostupnosť uvádzame len "online". Úplne všetky produkty z našej ponuky je však možné objednať si online s voľbou osobného odberu vo Vami zvolenej predajni. Vaša objednávka tak bude starostlivo pripravená priamo u nás na sklade a svoje vytúžené výrobky si budete v závislosti od termínu najbližšieho zásobovania vyzdvihnúť osobne na predajni zväčša najneskôr do 7 pracovných dní.
Je možný osobný odber objednávky na niektorej z kamenných predajní?
Áno, svoje želané výrobky si môžete objednať online a vyzdvihnúť na Vami zvolenej kamennej predajni Soaphoria. V takomto prípade bude Vaša objednávka pripravená priamo na našom centrálnom sklade a za zvýhodnenú cenu poštovného bude na predajňu odoslaná spoločne s najbližším zásobovaním. Doba doručenia objednávky s voľbou osobného odberu sa tak pohybuje do 7 pracovných dní. V prípade, že Vás zaujíma aktuálna dostupnosť tovaru, môžete sa vopred informovať o dostupnosti Vami vyhliadnutých produktov na konkrétnej predajni prostredníctvom našich kontaktov.
Je možné vrátiť prázdne obaly na niektorej z kamenných predajní?
Áno, prázdne obaly, ktoré sú zaradené do nášho recyklačného programu, môžete priniesť na ktorúkoľvek z našich predajní, kde Vám bude automaticky odpočítaná zľava z Vášho ďalšieho nákupu. V prípade, že si prajete vrátiť obaly z výrobkov, ktoré nemáme v kamenných predajniach bežne dostupné (Cleano, Botanica Slavica, Detox či iné) prosíme Vás, aby ste sa o možnosti vrátenia vopred informovali prostredníctvom emailu.
Kde môžem nájsť predajňu Soaphoria?
Naše značkové predajne môžete v rámci Slovenska nájsť v Bratislave a Košiciach. Presné informácie, adresy a otváraciu dobu jednotlivých predajní nájdete na našom webe.
Sú ceny v kamenných predajniach rovnaké ako pri nákupe online?
Áno, samozrejme. Produkty v kamenných predajniach kúpite vždy s rovnakou cenou, ako je cena uvedená na eshope. Výnimku môžu predstavovať len sezónne akcie, ktoré nemusia vždy prebiehať zároveň online i v kamenných obchodoch.
Ak prinesiem na predajňu prázdny obal, doplníte mi do neho môj obľúbený produkt?
Bohužiaľ, z kapacitných a hygienických dôvodov ako aj v súlade s právnymi predpismi na tomto úseku nedokážeme prázdne obaly na predajni opätovne naplniť, môžete si však uplatniť zľavu za ich vrátenie. Viac informácií nájdete v sekcii RECYKLAČNÝ PROGRAM.