FAQ - Predajne

faq predajne Soaphoria.jpg

Sú v kamennej predajni dostupné úplne všetky produkty?

V kamenných predajniach nájdete prevažnú časť sortimentu produktov Soaphoria a tiež niektoré z obľúbených špecialitiek našich ďalších značiek a kolekcií. Výnimkou sú produkty, pri ktorých na eshope v kolónke dostupnosť uvádzame len "online".  Úplne všetky produkty z našej ponuky je však možné objednať si online s voľbou osobného odberu vo Vami zvolenej predajni. Vaša objednávka tak bude starostlivo pripravená priamo u nás na sklade a svoje vytúžené výrobky si budete v závislosti od termínu najbližšieho zásobovania vyzdvihnúť osobne na predajni zväčša najneskôr do 7 pracovných dní.

Je možný osobný odber objednávky na niektorej z kamenných predajní?

Áno, svoje želané výrobky si môžete objednať online a vyzdvihnúť na Vami zvolenej kamennej predajni Soaphoria. V takomto prípade bude Vaša objednávka pripravená priamo na našom centrálnom sklade a za zvýhodnenú cenu poštovného bude na predajňu odoslaná spoločne s najbližším zásobovaním. Doba doručenia objednávky s voľbou osobného odberu sa tak pohybuje do 7 pracovných dní. V prípade, že Vás zaujíma aktuálna dostupnosť tovaru, môžete sa vopred informovať o dostupnosti Vami vyhliadnutých produktov na konkrétnej predajni prostredníctvom našich kontaktov.

Je možné vrátiť prázdne obaly na niektorej z kamenných predajní?

Áno, prázdne obaly, ktoré sú zaradené do nášho recyklačného programu, môžete priniesť na ktorúkoľvek z našich predajní, kde Vám bude automaticky odpočítaná zľava z Vášho ďalšieho nákupu. V prípade, že si prajete vrátiť obaly z výrobkov, ktoré nemáme v kamenných predajniach bežne dostupné (Cleano, Botanica Slavica, Detox či iné) prosíme Vás, aby ste sa o možnosti vrátenia vopred informovali prostredníctvom emailu.

Kde môžem nájsť predajňu Soaphoria?

Naše značkové predajne môžete v rámci Slovenska nájsť v Bratislave a Košiciach. Presné informácie, adresy a otváraciu dobu jednotlivých predajní nájdete na našom webe.

Sú ceny v kamenných predajniach rovnaké ako pri nákupe online?

Áno, samozrejme. Produkty v kamenných predajniach kúpite vždy s rovnakou cenou, ako je cena uvedená na eshope. Výnimku môžu predstavovať len sezónne akcie, ktoré nemusia vždy prebiehať zároveň online i v kamenných obchodoch.

Ak prinesiem na predajňu prázdny obal, doplníte mi do neho môj obľúbený produkt?

Bohužiaľ, z kapacitných a hygienických dôvodov ako aj v súlade s právnymi predpismi na tomto úseku nedokážeme prázdne obaly na predajni opätovne naplniť, môžete si však uplatniť zľavu za ich vrátenie. Viac informácií nájdete v sekcii RECYKLAČNÝ PROGRAM.

Zatvoriť
Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Navigácia

Nastavenia

Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Vytvorte si účet ak si chcete uložiť obľúbené položky.

Prihlásiť sa

Vytvorte si účet ak si chcete použivať zoznamy želaní.

Prihlásiť sa