ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

kategória nákup online / objednávky

  Akým spôsobom môžem zaplatiť za svoju online objednávku?
Na výber máte z troch možností:
Dobierka -  Vaša objednávka bude expedovaná v čo najkratšom čase a zaplatíte za ňu až pri prebratí balíčka od kuriéra.
Manuálny bankový prevod - na Vašu emailovú adresu Vám bude po potvrdení objednávky doručený automaticky vygenerovaný email s pokynmi pre realizáciu platby bankovým prevodom. V prípade, že Vám tento email nebude doručený do niekoľkých minút od vytvorenia objednávky, skontrolujte prosím, či nebol preradený do spamu. Ak sa email nenachádza ani v tomto priečinku, prosím, obráťte sa na nás zaslaním emailu s číslom Vašej objednávky na info@soaphoria.eu. Na základe toho Vám do 24 hodín pošleme pokyny k manuálnej platbe alebo priamo vystavenú faktúru, ktorá obsahuje všetky potrebné informácie.
Online platba kartou prostredníctvom portálu TrustPay - budete presmerovaní na stránku nezávislej spoločnosti, ktorá zabezpečuje bezpečnú platbu kartou online (európska verzia služby PayPal). Pri tomto spôsobe platby zadáte údaje z Vašej platobnej karty, ktoré nebudú nikdy nikde zverejnené ani uchované. Túto možnosť môžete využiť pre rýchlu a bezpečnú platbu platobnou kartou - aj zahraničnou.
 
Akým spôsobom mi bude objednávka doručená? Posielate objednávky aj Slovenskou poštou?
Bohužiaľ, Slovenskou poštou objednávky neposielame. Balíček Vám bude doručený kuriérskou spoločnosťou - využívame najmä služby spoločností UPS a DHL. Pred doručením Vás kuriér osobne kontaktuje a dohodne si s Vami prevzatie zásielky. Pre takýto spôsob doručenia sme sa rozhodli najmä v záujme zachovania najvyššej kvality obsahu zásielok a ich ochrany pred vplyvom prostredia. Kuriérske spoločnosti nám garantujú skladovacie podmienky vhodné pre uchovávanie našich produktov. Vaša objednávka je tak po celý čas strávený na ceste k Vám v bezpečí napríklad aj pred výkyvmi teplôt okolitého prostredia.
 
  Vybral/a som si spôsob platby cez TrustPay, platba však zlyhala. Viem sa k platbe vrátiť?
Nie, bohužiaľ, na stránku TrustPay a teda k Vašej platbe sa už vrátiť nedokážete. Prosím, v prípade, že Váš pokus o tento spôsob platby zlyhá,  obráťte sa na nás zaslaním emailu s číslom Vašej objednávky na info@soaphoria.eu. Vašu objednávku následne presperujeme na platbu bankovým prevodom alebo na dobierku, podľa toho, čo Vám viac vyhovuje.


 Ako uplatním kupón na zľavu pri nákupe online?
Na konci Vašej objednávky nájdete kolónku "kupón", do ktorej môžete zadať zľavový kód. Prosím, pri zadávaní kódu dbajte na jeho správne znenie a tiež skontrolujte platnosť kupónu. Pri správne zadanom kóde Vám bude zľava odpočítaná v košíku automaticky.
 
 Som si istý/á, že som zadal správny kód z platného kupónu, zľava sa mi však automaticky neodpočítala. Čo s tým?
V takomto prípade sa, prosím, obráťte na našu emailovú adresu info@soaphoria.eu. V košíku zvoľte spôsob platby bankovým prevodom a následne nám zašlite email s číslom Vašej objednávky. Zľavu Vám v objednávke nastavíme manuálne a obratom Vám zašleme faktúru s uplatnenou zľavou a pokynmi na platbu. Do objednávok so spôsobom platby na dobierku alebo službou TrustPay veľakrát nedokážeme včas zasiahnuť, keďže sú fakturované automaticky.
 
  Chcem upraviť svoju realizovanú objednávku / Mám k objednávke špecifickú prosbu. Akým spôsobom Vás mám kontaktovať?
Bohužiaľ, aj my sme len ľudia a preto sa nám najmä v období, kedy toho máme viac, môže stať, že Vašu poznámku k objednávke prehliadneme. Preto Vás prosíme, aby ste nás v prípade, že chcete pozmeniť obsah Vašej objednávky, alebo máte iné špecifické prianie, kontaktovali výhradne prostredníctvom emailovej adresy info@soaphoria.eu.
 
  Pred pár dňami som uskutočnila platbu bankovým prevodom, moja objednávka mi napriek tomu ešte neprišla. Kde je problém?
Vaša platba by nám mala byť pripísaná približne do 48 hodín, v závislosti od typu banky. Tiež je potrebné zohľadniť nebankové dni ako víkendy či sviatky. Ihneď po pripísaní platby na náš účet bude Vaša objednávka expedovaná.
V prípade, že potrebujete objednávku doručiť čo najskôr, odporúčame Vám využiť spôsob platby TrustPay, vďaka ktorému bude platba prevedená okamžite, alebo platbu na dobierku.
 
  Do akej hodiny musím stihnúť vytvoriť objednávku, aby bola expedovaná ešte v ten istý deň?
Obvykle dokážeme v ten istý deň expedovať objednávky so spôsobom platby na dobierku, alebo cez portál TrustPay vytvorené pred 11tou hodinou. Avšak, keďže pre Vás všetky produkty pripravujeme denne čerstvé, môže sa stať, že aj v takomto prípade bude Vaša objednávka expedovaná o deň či dva neskôr. Počítajte preto, prosím, s dobou dodania minimálne 48 hodín.
 
 Žijem mimo územia SR a medzi možnosťami expedície do zahraničia nevidím svoju krajinu. Znamená to, že do mojej krajiny objednávky neposielate?
V prípade, že medzi zverejnenými zahraničnými krajinami nevidíte krajinu, v ktorej sa aktuálne nachádzate (a ktorá patrí do EÚ), prosím, vytvorte si objednávku s možnosťou platby bankovým prevodom, do ktorej zadáte presnú adresu doručenia, avšak pod ňu dodáte "SLOVENSKO". Následne nám zašlite číslo Vašej objednávky na info@soaphoria.eu. My pre Vás u kuriérskej spoločnosti zistíme konkrétne náklady na dopravu vzhľadom na Vašu krajinu a obsah zásielky (najmä jej váhu) a následne Vám túto sumu pošleme na odsúhlasenie. V prípade, že by Vám táto suma nevyhovovala, odporúčame Vám zvoliť si adresu u Vášho príbuzného či známeho v rámci SR, ktorý Vám vie balíček prevziať a následne odovzdať.
 
Je nám to veľmi ľúto, no z dôvodu zdĺhavých administratívnych úkonov a dlhých dní čakania na colnici, ktoré obsahu našich zásielok neprospievajú, Vám nedokážeme objednávku doručiť do krajín, ktoré nepatria do Európskej Únie.
 
 Objednávka mi bola doručená, v balíčku som ale našiel/našla reklamné letáky a iné zvláštne papiere. Prečo?
Namiesto nakupovania ďalšieho zbytočného materiálu, ktorý automaticky po rozbalení balíka putuje do odpadkového koša, sme zvolili taký spôsob balenia, ktorý našu planétu zbytočne nezaťažuje. Ako výplňový materiál používame výhradne recyklované materiály od iných spoločností, ktoré by tak či onak skončili v kontajneri, čím sa snažíme znížiť celkové množstvo produkovaného odpadu.
 
  Objednávka mi bola doručená, balíček ale neobsahoval všetky objednané produkty / niektoré produkty boli zamenené. Ako mám postupovať?
Pred tým, než Vaše objednávky opúšťajú náš sklad, prechádza každý balíček trojnásobnou kontrolou. Aj my sme však iba ľudia a preto, ak sa stala pri vybavovaní Vašej objednávky chyba, prosím, nevolajte nám, keďže cez telefón nedokážeme túto situáciu vyriešiť.
Napíšte nám email s číslom Vašej objednávky na info@soaphoria.eu a pripojte fotodokumentáciu obsahu balíčka, aby sme našli spoločné riešenie vzniknutej situácie.
Ihneď po doručení Vášho emailu preveríme možnú príčinu aj u kuriérskej spoločnosti, v spolupráci s ktorou vieme spätne odsledovať pohyb, váhu ako aj ďalšie podrobnosti manipulácie so zásielkou. Toto preverovanie môže trvať aj 48 hodín, prosím, nemajte preto obavy, ak sa Vám neozveme hneď, o riešení Vás budeme informovať akonáhle preveríme všetky možnosti.
 
  Poslal/a som Vám prázdne obaly a chystám sa vytvoriť novú objednávku. Ako si uplatním zľavu za vrátené obaly?
Ak sa rozhodnete využiť náš recyklačný program, prosíme Vás o informáciu o zaslaní prázdnych obalov na info@soaphoria.eu. Všetky vrátené obaly evidujeme a na základe tejto evidencie manuálne uplatňujeme zľavy pri objednávkach.
Napíšte nám koľko a akých prázdnych obalov ste nám poslali a približný čas, kedy plánujete robiť ďalšiu objednávku (alebo číslo objednávky bezprostredne po jej vytvorení), aby sme zľavu vedeli spárovať s Vašou objednávkou.
V prípade uplatnenia zľavy za vrátené obaly poštou, prosím, zvoľte spôsob platby na dobierku alebo bankovým prevodom. Keďže do faktúry individuálne zasahujeme, neplaťte za takúto objednávku vopred využitím služby TrustPay.
 
   Vytvoril/a som objednávku, avšak chcel/a by som dodatočne pozmeniť jej obsah. Je to možné?
Samozrejme, pokial Vaša objednávka nebola vopred zaplatená, a teda zvolili ste spôsob platby na dobierku alebo bankovým prevodom, vieme do Vašej objednávky zasiahnuť a pridať/odobrať produkty aj dodatočne. V takomto prípade nás, prosím, kontaktujte s číslom objednávky a Vaším želaním na info@soaphoria.eu.
Do objednávok vopred zaplatených využitím služby TrustPay už, bohužiaľ, nedokážeme dodatočne zasahovať.
 
Je možné zmeniť doručovaciu adresu pri objednávke, ktorá už bola expedovaná?
V prípade, že ste sa rozhodli zmeniť adresu doručenia Vašej objednávky, ktorá ešte nebola expedovaná, kontaktujte nás, prosím, čím skôr na info@soaphoria.eu.
V prípade, že ste sa rozhodli zmeniť adresu doručenia Vašej objednávky, ktorá už opustila náš sklad, dokážeme doručovaciu adresu u kuriérskej spoločnosti dodatočne pozmeniť, avšak len na Vaše dodatočné náklady, ktoré sú fakturované ako dodatočné poštovné vo výške  3,49 eur.
 
 
 Je možné tovar objednať aj telefonicky?
Pri diktovaní Vašich údajov cez telefón sa môžeme veľmi ľahko pomýliť a preto, bohužiaľ, objednávky prijímame len písomnou formou. V prípade, že sa Vám nedarí vytvoriť objednávku online z technických príčin, odporúčame vyskúšať klávesovú skratku "Ctrl" + "F5", aby sa stránka načítala nanovo. Ak problém na stránke pretrváva, netrápte sa a pošlite nám svoju objednávku emailom. V emaili prosím uveďte svoje meno, adresu doručenia, telefónne číslo pre kuriéra, Vami zvolené produkty a ich počet kusov.
 
 Platí doprava zadarmo aj pre doručenie do zahraničia?
Bohužiaľ nie, doprava zadarmo pri nákupe nad 39 eur sa vzťahuje len na doručenie v rámci územia Slovenskej Republiky.
 
  Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ako na to?
Od kúpnej zmluvy môžete odstúpiť a tovar vrátiť bez udania dôvodu do zákonom stanovenej lehoty. V takomto prípade nás kontaktujte na info@soaphoria.eu.
 
Chcem tovar reklamovať tovar zakúpený online. Ako mám postupovať?
K reklamácii tovaru potrebujete tovar, popis vady, doklad o kúpe (faktúru) a vyplnený reklamačný protokol. V prípade reklamácie nás, prosím, kontaktujte na info@soaphoria.eu.
V prípade, že ste doklad o kúpe po rozbalení zásielky vyhodili, vieme ho spätne dohľadať.
Reklamačný protokol je Vám k dispozícii na stiahnutie pri našich obchodných podmienkach.
 
 Kto uhradí náklady na poštovné pri reklamácii?
Náklady na poštovné pri vrátení reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Prosím, neposielajte nám tovar, ktorý je predmetom reklamácie na dobierku, nie je to štandardný postup a takéto zásielky nebudú prevzaté.
 
  Objednal som si Vaše produkty online, nie však cez Váš eshop. U koho mám tovar reklamovať?
Spotrebiteľ má právo reklamovať zakúpený tovar vždy u predajcu, od ktorého tovar zakúpil. V prípade, že ste naše produkty zakúpili u niektorého z našich obchodných partnerov, obráťte sa preto, prosím, v prípade reklamácie na svojho predajcu.
Predajca má následne právo postúpiť reklamáciu výrobcovi.