FAQ - Nákup online / objednávky

faq nakup online.jpg

Akým spôsobom môžem zaplatiť za svoju online objednávku?

Na výber máte z možností:

Dobierka - objednávku uhradíte kuriérovi priamo pri jej doručení. Možná je platba v hotovosti, ako aj platobnou kartou. Za zaslanie objednávky na dobierku neúčtujeme žiadny poplatok navyše.
Online platba kartou prostredníctvom portálu GoPay - budete presmerovaní na stránku nezávislej spoločnosti, ktorá zabezpečuje bezpečnú platbu kartou online. Pri tomto spôsobe platby zadáte údaje z Vašej platobnej karty, ktoré nebudú nikdy nikde zverejnené ani uchované, prístup k nim nebude mať ani naša spoločnosť. Túto možnosť môžete využiť pre rýchlu a bezpečnú platbu platobnou kartou - aj zahraničnou.
Google Pay / Apple Pay – túto možnosť môžete využiť bez ohľadu na to, v akej banke je vedený Váš účet. Stačí byť používateľom aplikácie Google Pay / Apple Pay, zvoliť túto možnosť, po vyzvaní sa do aplikácie prihlásiť a platbu potvrdiť.

Akým spôsobom mi bude objednávka doručená? Posielate objednávky aj Slovenskou poštou?

Bohužiaľ, Slovenskou poštou objednávky neposielame. Balíček Vám bude doručený kuriérskou spoločnosťou - využívame najmä služby spoločností UPS, GLS a DHL. Pred doručením Vás kuriér osobne kontaktuje a dohodne si s Vami prevzatie zásielky. Pre takýto spôsob doručenia sme sa rozhodli najmä v záujme zachovania najvyššej kvality obsahu zásielok a ich ochrany pred vplyvom okolitého prostredia. Kuriérske spoločnosti nám garantujú skladovacie podmienky vhodné pre uchovávanie našich produktov. Vaša objednávka je tak po celý čas strávený na ceste k Vám v bezpečí napríklad aj pred výraznými teplotnými výkyvmi.

Ako uplatním kupón na zľavu pri nákupe online?

Na konci Vašej objednávky nájdete kolónku "kupón". Ak máte zľavový kód, zadajte ho práve do tejto kolónky. Prosím, pri zadávaní kódu dbajte na jeho správne znenie a tiež skontrolujte platnosť kupónu. Pri správne zadanom kóde Vám bude zľava odpočítaná v košíku automaticky.

Som si istý/á, že som zadal správny kód z platného kupónu, zľava sa mi však automaticky neodpočítala. Čo s tým?

V takomto prípade sa, prosím, obráťte na našu emailovú adresu info@soaphoria.eu. Vašu objednávku pokojne dokončite, pričom v košíku zvoľte spôsob platby bankovým prevodom alebo na dobierku a následne nám zašlite email s číslom Vašej objednávky. Zľavu Vám v objednávke nastavíme manuálne a obratom Vám zašleme faktúru s uplatnenou zľavou a pokynmi na platbu, alebo zašleme objednávku na dobierku so sumou poníženou o zľavu. Do objednávok, ktoré už boli uhradené kartou online však nedokážeme zasahovať, preto prosím, ak si prajete svoju zľavu uplatniť, nikdy neplaťte objednávku vopred.

Chcem upraviť svoju realizovanú objednávku. / Mám k objednávke špecifickú prosbu. Akým spôsobom Vás mám kontaktovať?

Prosíme, aby ste nás v prípade, že si prajete pozmeniť obsah Vašej objednávky, alebo máte iné špecifické prianie, kontaktovali výhradne prostredníctvom emailovej adresy info@soaphoria.eu. Pokiaľ to bude v našich silách a Vaša objednávka ešte nebude na ceste k Vám, radi Vám v rámci dostupných možností vyhovieme.

Vybral/a som si spôsob platby cez GoPay, platba však zlyhala. Je nutné vytvoriť si objednávku nanovo?

Nie, aj napriek zlyhanej platbe nie je nutné vytvárať novú objednávku. Prosím, v prípade, že Váš pokus o tento spôsob platby zlyhá, obráťte sa na nás zaslaním emailu s číslom Vašej objednávky na info@soaphoria.eu. Vašu objednávku následne presmerujeme na platbu bankovým prevodom alebo na dobierku, podľa toho, čo Vám viac vyhovuje.

Do akej hodiny musím stihnúť vytvoriť objednávku, aby bola expedovaná ešte v ten istý deň?

Obvykle dokážeme v ten istý deň expedovať objednávky so spôsobom platby na dobierku, alebo cez portál GoPay vytvorené pred 11tou hodinou. Avšak, keďže pre Vás všetky produkty pripravujeme denne čerstvé, môže sa stať, že aj v takomto prípade bude Vaša objednávka expedovaná o deň či dva neskôr. Počítajte preto, prosím, s dobou expedície v období počas roka minimálne 48 hodín, v prípade prebiehajúcich akcií či vo vyťažených obdobiach ako je predvianočný čas, sa môže doba expedície predĺžiť v závislosti od celkového množstva prijatých objednávok až na približne 5 pracovných dní.

Žijem mimo územia SR a medzi možnosťami expedície do zahraničia nevidím svoju krajinu. Znamená to, že do mojej krajiny objednávky neposielate?

V prípade, že medzi zverejnenými zahraničnými krajinami nevidíte krajinu, v ktorej sa aktuálne nachádzate (a ktorá patrí do EÚ), prosím, vytvorte si objednávku s možnosťou platby bankovým prevodom, do ktorej zadáte presnú adresu doručenia, avšak pod ňu dodáte "SLOVENSKO". Následne nám zašlite číslo Vašej objednávky na info@soaphoria.eu. My pre Vás u kuriérskej spoločnosti zistíme konkrétne náklady na dopravu vzhľadom na Vašu krajinu a obsah zásielky (najmä jej váhu) a následne Vám túto sumu pošleme na odsúhlasenie. V prípade, že by Vám táto suma nevyhovovala, odporúčame Vám zvoliť si adresu u Vášho príbuzného či známeho v rámci SR, ktorý Vám vie balíček prevziať a následne odovzdať. Je nám to veľmi ľúto, no z dôvodu zdĺhavých administratívnych úkonov a dlhých dní čakania na colnici, ktoré obsahu našich zásielok neprospievajú, Vám nedokážeme objednávku doručiť do krajín, ktoré nepatria do Európskej Únie.

Objednávka mi bola doručená, v balíčku som ale našiel/našla reklamné letáky a iné zvláštne papiere. Prečo?

Namiesto nakupovania ďalšieho zbytočného materiálu, ktorý automaticky po rozbalení balíka putuje do odpadkového koša, sme zvolili taký spôsob balenia, ktorý našu planétu zbytočne nezaťažuje. Ako výplňový materiál používame okrem recyklovaného papiera aj ďalšie recyklované materiály od iných spoločností, ktoré by tak či onak skončili v kontajneri, čím sa snažíme znížiť celkové množstvo produkovaného odpadu.

Objednávka mi bola doručená, balíček ale neobsahoval všetky objednané produkty / niektoré produkty boli zamenené. Ako mám postupovať?

Pred tým, než Vaše objednávky opúšťajú náš sklad, prechádza každý balíček trojnásobnou kontrolou. Aj my sme však iba ľudia a preto, ak sa stala pri vybavovaní Vašej objednávky chyba, prosím, nevolajte nám, keďže cez telefón nedokážeme túto situáciu vyriešiť. Napíšte nám email s číslom Vašej objednávky na info@soaphoria.eu a pripojte fotodokumentáciu obsahu balíčka, aby sme našli spoločné riešenie vzniknutej situácie. Ihneď po doručení Vášho emailu preveríme možnú príčinu aj u kuriérskej spoločnosti, v spolupráci s ktorou vieme spätne odsledovať pohyb, váhu ako aj ďalšie podrobnosti manipulácie so zásielkou. Toto preverovanie môže trvať aj 48 hodín, prosím, nemajte preto obavy, ak sa Vám neozveme hneď, o riešení Vás budeme informovať, akonáhle preveríme všetky možnosti.

Poslal/a som Vám prázdne obaly a chystám sa vytvoriť novú objednávku. Ako si uplatním zľavu za vrátené obaly?

Ak sa rozhodnete využiť náš recyklačný program, prosíme Vás o informáciu o zaslaní prázdnych obalov na info@soaphoria.eu. Všetky vrátené obaly evidujeme a na základe tejto evidencie manuálne uplatňujeme zľavy pri objednávkach. Napíšte nám koľko a akých prázdnych obalov ste nám poslali a približný čas, kedy plánujete robiť ďalšiu objednávku (alebo číslo objednávky bezprostredne po jej vytvorení), aby sme zľavu vedeli spárovať s Vašou objednávkou. V prípade uplatnenia zľavy za vrátené obaly poštou, prosím, zvoľte spôsob platby na dobierku alebo bankovým prevodom. Keďže do faktúry individuálne zasahujeme, neplaťte za takúto objednávku vopred využitím služby TrustPay ani eCard VÚB.

Vytvoril/a som objednávku, avšak chcel/a by som dodatočne pozmeniť jej obsah. Je to možné?

Samozrejme, pokiaľ Vaša objednávka nebola vopred zaplatená, a teda zvolili ste spôsob platby na dobierku, vieme do Vašej objednávky zasiahnuť a pridať/odobrať produkty aj dodatočne. V takomto prípade nás, prosím, kontaktujte s číslom objednávky a Vaším želaním na info@soaphoria.eu v čo najkratšom čase od vytvorenia Vašej objednávky. Do objednávok vopred zaplatených využitím služby TrustPay už, bohužiaľ, nedokážeme dodatočne zasahovať.

Je možné zmeniť doručovaciu adresu pri objednávke, ktorá už bola expedovaná?

V prípade, že ste sa rozhodli zmeniť adresu doručenia Vašej objednávky, ktorá ešte nebola expedovaná, kontaktujte nás, prosím, čím skôr na info@soaphoria.eu. V prípade, že ste sa rozhodli zmeniť adresu doručenia Vašej objednávky, ktorá už opustila náš sklad, dokážeme doručovaciu adresu u kuriérskej spoločnosti dodatočne pozmeniť, avšak len na Vaše dodatočné náklady, ktoré sú fakturované ako dodatočné poštovné vo výške 3,49 eur.

Je možné tovar objednať aj telefonicky?

Pri diktovaní Vašich údajov cez telefón sa môžeme veľmi ľahko pomýliť a preto, bohužiaľ, objednávky prijímame len písomnou formou. V prípade, že sa Vám nedarí vytvoriť objednávku online z technických príčin, odporúčame vyskúšať klávesovú skratku "Ctrl" + "F5", aby sa stránka načítala nanovo. Ak problém na stránke pretrváva, netrápte sa a pošlite nám svoju objednávku emailom. V emaili prosím uveďte svoje meno, adresu doručenia, telefónne číslo pre kuriéra, Vami zvolené produkty a ich počet kusov.

Chcem reklamovať tovar zakúpený online. Ako mám postupovať?

K reklamácii tovaru potrebujete tovar, popis vady, doklad o kúpe (faktúru) a vyplnený reklamačný protokol. V prípade reklamácie nás, prosím, kontaktujte na info@soaphoria.eu. V prípade, že ste doklad o kúpe po rozbalení zásielky vyhodili, vieme ho spätne dohľadať. Reklamačný protokol je Vám k dispozícii na stiahnutie pri našich obchodných podmienkach.

Kto uhradí náklady na poštovné pri reklamácii?

Náklady na poštovné pri vrátení reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Prosím, neposielajte nám tovar, ktorý je predmetom reklamácie na dobierku, nie je to štandardný postup a takéto zásielky nebudú prevzaté.

Objednal som si Vaše produkty online, nie však cez Váš eshop. U koho mám tovar reklamovať?

Spotrebiteľ má právo reklamovať zakúpený tovar vždy u predajcu, od ktorého tovar zakúpil. V prípade, že ste naše produkty zakúpili u niektorého z našich obchodných partnerov, obráťte sa preto, prosím, v prípade reklamácie na svojho predajcu. Predajca má následne právo postúpiť reklamáciu výrobcovi.

Platí doprava zadarmo aj pre doručenie do zahraničia?

Bohužiaľ, nie, doprava zadarmo pri nákupe nad 44 eur sa vzťahuje len na doručenie v rámci územia Slovenskej Republiky.

Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ako na to?

Od kúpnej zmluvy môžete odstúpiť a nerozbalený tovar v pôvodnom stave vrátiť bez udania dôvodu do zákonom stanovenej lehoty. V takomto prípade nás kontaktujte na info@soaphoria.eu.

Zatvoriť
Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Navigácia

Nastavenia

Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.

Vytvorte si účet ak si chcete uložiť obľúbené položky.

Prihlásiť sa

Vytvorte si účet ak si chcete použivať zoznamy želaní.

Prihlásiť sa